بهترین بی حسی برای تاتو ابرو | آکادمی نورینو

بهترین بی حسی برای تاتو ابرو

فهرست مطالب

استفاده از بی حسی در زمینه تاتو ابرو بستگی به آستانه تحمل درد هر فرد دارد. اما به طور کلی برای راحتی و آرامش بیشتر مشتری و همینطور بالا رفتن دقت و سرعت کار و همچنین برقراری تمرکز و آرامش پیگمنتر از بی حسی موضعی استفاده می‌کنیم. در ادامه، آکادمی نورینو برای شما توضیحاتی در زمینه بی حسی را ارائه می‌دهد.

مطالبی که در ادامه خواهید خواند:

  • 0 ویژگی های بهترین بی حسی
  • 0 انواع بی حسی
  • 0 تاثیرگذاری بی حسی
  • 0 بهترین برند بی حسی
  • 0 آموزش تاتو ابرو در نورینو

ویژگی های بهترین بی حسی

 برای استفاده از بی حسی ابرو باید به یک سری نکات توجه کنیم. اولین نکته مهم، توجه به نوع پوست مشتری است. قبل از استفاده از بی حسی مطمئن شوید که مشتری شما به بی حسی حساسیت نداشته باشد. 

بی حسی خوب نباید به کیفیت رنگ تاتو آسیب بزند، توجه به این نکته بسیار مهم است چون در صورت استفاده از برند نامرغوب ممکن است پوست مشتری شما رنگ را نپذیرد و کار شما را سخت کند و از رضایت مشتری شما بکاهد. 

برای حفظ کیفیت رنگ تاتو می‌توانید از بهترین برندهای رنگ تاتو ابرو استفاده کنید. محصولاتی که حاوی لیدوکائین هستند. اما حتما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد لیدوکائین باعث رنگ‌بری و کم‌رنگ شدن تاتو شما می‌شود.
اگر از انواع محصولات بی حسی ابرو اطلاعات کمی دارید در ادامه با نورینو همراه باشید تا از انواع بی حسی برای تاتو ابرو اطلاعاتی جامع در اختیارتان قرار دهیم.

انواع بی حسی

از انواع بی حسی ابرو می‌توان به چند مورد اشاره کرد:

۰ پمادِ بی حسی ابرو
۰ اسپری بی حسی ابرو
۰ قطره بی حسی ابرو
۰ ژل بی حسی ابرو

پمادِ بی حسی ابرو

پماد بی حسی موضعی از جمله محصولات بی حسی هستند که تقریبا تاثیرگذاری  سریعی دارند. پماد ها نیمه جامد اند و روش مصرف آن‌ها به این صورت است که پیگمنتر باید نیم ساعت قبل از شروع کار محل تاتو را مرطوب و سپس بی حسی را روی ابرو ها پخش کند و با تیکه پلاستیک آن را بپوشاند و پس از نیم ساعت، پماد را از روی پوست خیلی با ملایمت پاک کند. توجه داشته باشید، در صورتی که مشکلی برای سلامت مشتری به وجود نیاید، به هیچ عنوان در حین نیم ساعتی که پماد در حال اثرگذاری است به آن دست نزنید.

اسپری بی حسی ابرو​

این مدل بی حسی ها برای کار های کوچک و سریع مثل ترمیم قسمت کوچکی از ابرو و… استفاده می‌شود زیرا اسپری ها حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند و بعد از 5 دقیقه محل تاتو را بی حس می‌کنند اما مدت زمان تاثیر گذاری ان‌ها نزدیک 10 تا 15 دقیقه است و برای تاتو های زمان بر مناسب نیستند. برای استفاده از اسپری کافی است 5 دقیقه قبل از شروع کار محل تاتو را به اسپری آغشته کنید.

 قطره بی حسی ابرو

سریع ترین روش بی حسی ابرو استفاده از مایع یا قطره های بی حسی است. برای استفاده از قطره ابتدا باید کمی پوست محل تاتو را خراش دهید و سپس مقداری از قطره را بر روی محل تاتو بریزید. این کار باعث می‌شود محل تاتو شما به سرعت بی حس شود.

ژل بی حسی ابرو

این شکل از بی حسی ها در حوزه میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن بیشترین استفاده را دارند. ژل های بی حسی، زمان بیشتری را برای اثرگذاری لازم دارند اما در مقابل مدت زمان طولانی تری بدن را بی حس نگه می‎‌دارند. برای استفاده از ژل بی حسی لازم است که یک ساعت قبل از انجام کار محل تاتو را به ژل آغشته کنید و صبر کنید تا تاثیر بگذارد.

تاثیر گذاری بی حسی

مواد استفاده شده در بی حسی، برند، اورجینال بودن و… از نکات حائز اهمیت در زمینه تاثیر گذاری بی حسی در اجرای تاتو ابرو می باشند.
مواد استفاده شده در داروهای بی حسی موضعی می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی سیگنال های درد بگذارد. مواد شیمیایی مثل بنزوکائین، لیدوکائین، اپی نفرین و تتراکائین از جمله مواد بی حس کننده ای هستند که در محصولات بی حسی وجود دارند و همچنین این محصولات می‌توانند حاوی مواد طبیعی مثل کافور، روغن درخت چای، منتول و … باشد که عملکرد دارو را برای مشتری شما بیشتر می‌کند.
برای آشنایی با بهترین برند های حوزه بی حسی ابرو ما را در ادامه همراهی کنید.

بهترین برند بی حسی

با توجه به تجربه چند ساله ای که در حوزه میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو داریم، تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین برندهایی که در این زمینه استفاده کرده ایم و به سبب آن باعث جلب رضایت مشتریان خود شده ایم با شما به اشتراک بگذاریم تا شما عزیزان نیز از تجربیات ما بهره ببرید.

کرم بی حسی تی کی تی ایکس (TKTX) بهترین کرم بی حسی

پماد بی حسی تی کی تی ایکس قرمز از برند های قوی در حوزه بی حسی و محصول کشور چین است و برای افرادی که می‌خواهند تاتو ابرویی بی درد و با آرامش را تجربه کنند.
روش مصرف:
مرطوب کردن محل تاتو درصد جذب مواد بی‌حسی را افزایش می‎‌دهد. سپس مقداری از پماد را بر روی ناحیه مورد نظر پخش می‌کنیم. در آخر ناحیه را با سلفون، کاور کرده و 25 تا 35 دقیقه صبر می‌کنیم تا اثر کند و در حین تاثیرگذاری به آن دست نمی‌زنیم.

کرم بی حسی دکتر نامب(dr. numb)

این پماد حاوی 5% لیدوکائین است و همچنان از قوی ترین برند های حوزه بی حسی به حساب می‌آید.
روش مصرف:
مانند کرم تی کی تی ایکس عمل کنید اما به مدت 45 دقیقه برای تاثیر بخشی آن صبر کنید و کمی پوست را از روی سلفون ماساژ دهید.

پماد بی حسی نانو بروز (nano brows)

این پماد اختصاصی برای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و سایر روش های تاتو ابرو طراحی شده و و 20 دقیقه طول می‌کشد تا اثر کند و تا حدود 1 ساعت تاثیر آن بر روی پوست باقی می‌ماند.

اسپری بی حسی کینگ (King)

اسپری ها جذب سریع تری نسبت به بقیه بی حسی ها دارند و اینکه نیازی به ماساژ ندارند، به همین دلیل عمدتا راحت تر هستند و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اسپری با 75 درصد بی حسی برای انواع پوست‌ها بکار می‌رود. این نوع بی حس کننده قوی برای تاتو به دلیل دارا بودن عصاره نعنا و آلوئه‌ورا پوست را خنک می‌کند و از التهاب آن جلوگیری می‌کند و بهترین بی حسی برای تاتو ابرو است.

ژل بی حسی ساستین (sustaine)

ساستِین بلو ژل محصول کشور آمریکا است. این بی حسی جهت انجام حین کار تاتو بدن، میکروبلیدینگ، ریموو تاتو، میکروپیگمنتیشن و …مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بی حسی برای تاتو ابرو دارای اپی نفرین و دیگر مواد بی حس کننده قوی می‌باشد. استفاده از بی حسی ساستین مانع از ایجاد التهاب، ورم و عوارض ناشی از تاتو می‌شود.

ژل بی حسی آلفا (ALPHA)

این ژل از بهترین بی حسی های برای تاتو ابرو است زیرا تا 70% بی حسی ایجاد می‌کند. این ژل بی حسی برای کار هایی مثل میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز و سایر خدمات تاتو صورت و ابرو استفاده می‌شود.

آموزش تاتو ابرو در نورینو

در آکادمی نورینو، ما تمامی آموزش های لازم در حوزه میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن را برای شما آماده کرده ایم تا شما هنرجویان با استفاده از یک دوره کامل در زمینه تاتو ابرو به مهارت کافی برسید.ما موفقیت روزافزون برای شما آرزومندیم.

منبع مطالعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین بی حسی برای تاتو ابرو