بهترین برندها در حوزه رنگ تاتو ابرو

معرفی بهترین رنگ برای تاتو ابرو

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید رنگ تاتو ابرو بخرید بهتر است ابتدا با انواع رنگ‌ها و برندهای مهم رنگ تاتو ابرو آشنا شوید. استفاده از بهترین رنگ برای تاتو ابرو بر کیفیت کار تاثیر بسیاری زیادی دارد. در صورت عدم استفاده از بهترین مارک رنگ برای تاتو و فیبروز ابرو، ممکن است مشکلات متعددی از جمله عفونت‌های پوستی ایجاد شود. بنابراین باید بررسی کنید و بهترین برند را برای تاتو صورت انتخاب کنید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • 0 رنگ تاتو چیست؟
  • 0 انواع رنگ تاتو ابرو
  • 0 مهارت‌های لازم برای شناسایی بهترین رنگ تاتو ابرو
  • 0 هر رنگ از تاتو ابرو چه کاربردی دارد؟
  • 0 نکات خرید رنگ تاتو ابرو
  • 0 برندهای پیشنهادی نورینو در زمینه تاتو ابرو
  • 0 نکات انتخاب رنگ متناسب با پوست مشتری
  • 0 معرفی رنگ‌های تاتو ابرو در نورینو

رنگ تاتو چیست؟

رنگ تاتو، محلول و جوهری رنگی است که برای تتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا رنگ‌های تاتو، حالت مایع دارند و با استفاده از آن می‌توان رنگ را به زیر پوست انتقال داد. هنگام انتقال رنگ تتو به زیر پوست، واکنش شیمیایی ایجاد شده و رنگ در سطح مربوطه توسعه پیدا می‌کند.

انواع رنگ تاتو ابرو

رنگ‌های مورد استفاده در تاتو، رنگ تاتو ابرو مشکی، رنگ تاتو قهوه‌ای، سبز، قرمز و سفید است. برای تاتو ابرو بیشتر، رنگ تاتو سفید و قهوه‌ای به کار می‌رود. در روزهای اولیه، رنگ تاتو ابرو، پررنگ و تیره است و بعد از گذشت چند هفته، به مرور، رنگ اصلی قابل مشاهده است. اگر کمرنگ شدن رنگ تاتو ابرو، غیرعادی باشد باید دلایل آن را بررسی و رفع کنید.

انواع رنگ‌ مورد استفاده برای تاتو ابرو عبارت است از:

  • 0 رنگ‌های معدنی و گیاهی
  • 0 رنگ‌های مبتنی بر پلاستیک
  • 0 رنگ‌های آلی و صنعتی

مهارت‌های لازم برای شناسایی بهترین رنگ تاتو ابرو

از  آنجا که ابرو نقش مهمی در زیبایی چهره دارد باید توجه کرد که برای هر پوست، چه رنگی مناسب است. مهارت‌هایی که یک تاتوکار باید برای شناسایی بهترین رنگ تاتو ابرو کسب کند عبارت است از:

شناخت پوست مشتری

هر نوع آرایشی به همه افراد نمی‌آید به همین دلیل پیگمنتر باید پوست مشتری را بشناسد و متناسب با آن، رنگ ابروی مناسب را برای مشتری انتخاب کند. برای این منظور آرایشگر باید تناژ پوست مشتری را تشخیص دهد و با  پوست‌شناسی در تاتو آشنا باشد.

برندهای متفاوتی برای طیف‌های رنگی مختلف وجود دارد که پیگمنتر می‌تواند از بین آن‌ها بهترین تناژ را برای پوست مشتری انتخاب کند.

تشخیص و خرید رنگ اورجینال

رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند که بعضی از آن‌ها تقلبی و غیر اصل هستند که خرید رنگ‌های غیر اورجینال، خسارت‌هایی به همراه دارد. رنگ‌های اصلی و فیک، تفاوت‌هایی دارند که می‌توان با توجه به این تفاوت‌ها، رنگ‌های اصلی را از فیک تشخیص داد.

توجه به تاریخ انقضا

تاریخ انقضای رنگ تاتو مهم است. علاوه بر محتویات رنگ تاتو، بطری و بسته‌بندی آن هم با گذشت زمان ممکن است خراب شود و قابل استفاده نباشد. بنابراین باید توجه داشته باشید که بعد از گذشتن تاریخ انقضا آن را دور بیندازید.

تشخیص رنگ‌های تاتو مبتنی بر آب‌ و روغن یا پلیمر

رنگ‌های تاتو بر پایه آب، روغن یا پلیمر هستند. رنگ‌های تاتو بر پایه آب، معمولا رقیق هستند. فورا خشک می‌شوند و احتمال تغییر رنگ آن‌ها کم است.

رنگ‌های تاتو برپایه‌ روغن، رنگ‌هایی هستند که بافت غلیظ دارند و با کشیدن آن‌ها روی دست، حالت چرب آن‌ها مشخص می‌شود. این رنگ‌ها پس از گذشت مدتی، روغنشان جمع می‌شود و قبل از مصرف باید آن‌ها را به خوبی تکان داد.

رنگ‌های تاتو بر پایه پلیمر دارای حلا‌ل‌های پلیمری است. حامل‌های پلیمری از یک طرف به رنگ‌ها متصل می‌شوند و از طرف دیگر به بخش چربی میان بافتی پوست، پیوند می‌خورند و رنگدانه‌های این نوع رنگ، بین رشته‌های پلیمری و پوست قرار می‌گیرند. به این ترتیب، دوام و ماندگاری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

رنگ شناسی

رنگ‌شناسی برای تاتو و شناخت چرخه رنگ در آرایش دائم و تاتو بسیار اهمیت دارد. با توجه به محدودیت‌هایی که در تناژ رنگ تاتو وجود دارد برای انجام میکرو و بولد بروز ابرو باید به نکات ترکیب رنگ تاتو برای انواع پوست توجه نمود.

هر نگ از تاتو ابرو چه کاربردی دارد؟

در رنگ‌های گرم، قرمزی بیشتر دیده می‌شود در حالی که طیف رنگ‌های سرد، بیشتر به رنگ بنفش متمایل است. از رنگ‌های سرد مانند رنگ سبز برای پوست‌های روشن و از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای و قرمز برای پوست‌های تیره و سبزه استفاده می‌شود. در ادامه، سایر نکات انتخاب رنگ تاتو ابرو را بررسی می‌کنیم:

  • 0 بهترین رنگ برای هاشور ابرو، رنگ گرم و تیره است. برای سایه و هاشور ابرو نیز می‌توان از رنگ‌های گرم روشن استفاده کرد.
  • 0 رنگ قهوه‌ای سوخته برای قاب، سایه ابرو و همچنین ترکیب رنگ تاتو برای ابرو روشن قابل استفاده است.
  • 0 رنگ خنثی قهوه‌‌ای روشن در سایه و هاشور ابرو کاربرد دارد.
  • 0 رنگ خنثی قهوه‌ای تیره برای هاشور استفاده می‌شود.
  • 0 با رنگ کرم قهوه‌ای روشن، رنگ‌های لایت ابرو قابل تیره کردن است.
  • 0 رنگ‌های قهوه‌ای گرم با تناژ قرمز نیز در سایه و شیدینگ ابرو کاربرد دارند.

نکات خرید رنگ تاتو ابرو

هنگام خرید رنگ تاتو ابرو به نکات زیر توجه کنید:

۱. رنگ تتو را از شرکت‌‌های معتبر بخرید.

۲. رنگ‌های تقلبی قیمت کمتری دارند، پس بهتر است هزینه بیشتری برای تهیه رنگ با کیفیت در نظر بگیرید.

۳. با خرید بهترین مارک رنگ فیبروز ابرو از نمایند‌گی معتبر می‌توانید نسبت به استاندارد بودن و کیفیت آن مطمئن باشید.

۴. رنگ‌های استاندارد از سازمان غذا و دارو، تاییدیه دارند.

۵. رنگ‌هایی که در شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند، تست شده و با اطمینان از سالم بودن به بازار عرضه می‌شوند.

برندهای پیشنهادی نورینو در زمینه تاتو ابرو

آکادمی نورینو پیشنهاد می‌کند که از برندهای زیر برای رنگ تاتو استفاده کنید:

پرمابلند

رنگ تاتو پرمابلند، تولیدی کشور آمریکاست و در تاتو ابرو کاربرد دارد. این رنگ بر پایه آب بوده و مواد آلرژیک و مضر ندارد. اگر هنگام استفاده از این رنگ، مقداری از آن را داخل انگشتری رنگ بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه به آن زمان بدهید تا ته نشین شود، قوام رنگ افزایش پیدا می‌کند. رنگ‌های زیر از برند Perma Blend برای تاتو مناسب هستند:

  • 0 قهوه‌ای تیره (دارکست براون)
  • 0 قهوه‌ای متوسط  (روکسی براون)
  • 0 قهوه‌ای سوخته با تناژ زیتونی (اسپرسو)
  • 0 زیتونی و خنثی کننده ( روتس)
  • 0 قهوه‌ای زیتونی (مالارد)
  • 0 قهوه‌ای عسلی (آمبر)
  • 0 قهوه‌ای خاکی (چاکلت کیس)
  • 0 قهوه‌ای خردلی (تیناز گلد سان رایز)
  • 0 قهوه‌ای با تناژ قرمز (برنزر)
  • 0 قهوه‌ای زیتونی تیره (فودج)

پورپیگمنت

مارک پورپیگمنت از بهترین رنگ‌های برند برای فیبروز ابرو است. ساخت کشور آلمان بوده و برای تاتو، هاشور، میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن و فیبروز ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ، گیاهی است و به طور کامل جذب پوست می‌شود.

رنگ تاتو Pour.Pigment بر پایه روغن و هم بر پایه آب تولید شد می‌شود و ۲۵ طیف رنگی دارد که به عنوان خنثی کننده و همچنین برای دکاپاژ ابرو کاربرد دارد.

کی پی

رنگ تاتو با برند kp، بهترین رنگ‌های میکروبلیدینگ را دارد. رنگ‌های این برند بر پایه آب و کمی روغن بوده و طیف رنگی آن شامل ۵۲ رنگ است. شرکت میکروپلنت آمریکا تولید کننده این رنگ است. رنگ‌های این برند برای میکروپیگمنتیشن عالی است چون ظاهر کاملا طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند.

وردفیمس

رنگ‌های پرمابلند و ورد فیمس در یک کمپانی تولید می‌شوند اما رنگ‌های فیمس، ارزان‌تر هستند. رنگ وردفیمس بر پایه آب بوده و برای پوست‌های خشک و چرب مناسب است. رنگ‌های وردفیمس، تناژ بسیار بالایی دارند. رنگ‌های تناژ قهوه‌ای زیر از این برند برای تاتو ابرو مناسب اند:

  • 0 قهوه‌ای عسلی (ایندین اینک)
  • 0 قهوه‌ای عسلی سرد و روشن (ونایس)
  • 0 عسلی متوسط (ساحارا)
  • 0 قهوه‌ای تیره (میشل دیپ براون)
  • 0 قهوه‌ای با تناژ قرمز ( اولگ لیتر)
  • 0 قهوه‌ای روشن و گرم ( گرند کنیون)
  • 0 قهوه‌ای تیره ( بدلنز براون)
  • 0 قهوه‌ای متوسط ( برنز)

بایوتاچ

رنگ تاتو بایوتاچ که تولیدی کمپانی بایوتاچ آمریکاست برپایه روغن تولید شده و برای میکروپیگمنتیشن روی پوست خشک، بسیار مناسب است. رنگ تتو بایوتاچ برای میکروبلیدینگ، مناسب نیست به دلیل این که ماندگاری بالایی ندارد. این رنگ از رنگ‌های گران تاتو ابرو است.

چیک

رنگ تاتو چیک در کمپانی آلمانی چیک تولید شده است و بر پایه آب و روغن می‌باشد؛ به همین دلیل کاشت این رنگ به خوبی انجام می‌شود. رنگ تاتو ابرو چیک، ارزان است و رنگ‌هایی از برند چیک که تناژ قهوه‌ای دارند برای تاتو ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوپر فیبروز

رنگ تاتو PHIBROWS SUPER از رنگ‌های جدید برند فیبروز است. ترکیبات این رنگ، گیاهی و ارگانیک بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای میکروبلیدینگ رنگی است. استفاده از رنگ سوپر فیبروز، مزایای زیر را دارد:

۱. ماندگاری طولانی

۲. عدم ریزش

۳. مضرات کم

حنفی

رنگ حنفی محصول مشترک کمپانی روسیه و آمریکاست که این برند به دلیل جدید بودن، می تواند برای تاتو ابرو، بهترین انتخاب باشد.

نکات انتخاب رنگ متناسب با پوست مشتری

برای انتخاب رنگ متناسب با پوست مشتری ابتدا باید رنگ پوست مشتری را تشخیص دهید تا از رنگ‌های تاتو هماهنگ با تناژ پوست استفاده کنید.

به عنوان یک پیگمنت آرتیست باید رنگ تاتویی را برای مشتری انتخاب کنید که بهترین ترکیب را با تناژ پوست او ایجاد کند. با انتخاب رنگ مناسب تاتو می‌توانید طرح تاتو ابرو را به زیبایی روی صورت مشتری ایجاد کنید و همواره مشتریان خود را از نتیجه کار خود راضی نگه‌ دارید. در ادامه، رنگ مناسب برای هر پوست را بررسی می‌کنیم:

رنگ تاتو برای پوست تیره

برای افرادی که پوست تیره دارند به هیچ عنوان از رنگ تاتوی روشن استفاده نکنید. این رنگ‌ها به خوبی دیده نمی‌شوند. در مقابل، رنگ‌های سیاه و قرمز از بهترین رنگ‌های تاتو هستند.

رنگ تاتو برای پوست روشن

برای پوست‌های روشن می‌توان تقریبا از تمام رنگ‌های تاتو ابرو استفاده کرد. رنگ‌های سیاه، نارنجی، قرمز، سبز و آبی برای پوست‌های روشن مناسب هستند.

معرفی رنگ های تاتو ابرو در نورینو

داشتن اطلاعات کامل در مورد رنگ‌های تاتو، مهم است و کسانی که در زمینه تاتو ابرو از جمله میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، فعالیت می‌کنند باید به مبحث رنگ‌ها تسلط کافی داشته باشند. شناخت رنگ‌های تتو صورت به شما کمک می‌کند تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. 

آکادمی نورینو در دوره رنگ‌شناسی، به طور کامل به مبحث رنگ‌شناسی و کاربرد آن در آرایش دائم پرداخته است. با شرکت در این دوره با کاربرد رنگ‌شناسی در آرایش دائم، آشنا شده و مهارت مناسبی در زمینه تاتو ابرو کسب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی بهترین رنگ برای تاتو ابرو